Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2007 19:54 - Защото ти ме видя, когато бях незабележима
Автор: magic007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1941 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.05.2007 09:26


Тогава ми беше по уютно на душата и се чувствах защитена.  
Никой не се занимаваше с мен и на никого не пречех.
 Живеех сред хора, но малцина бяха тези, които забелязваха присъствието ми , а единици тези, които ме виждаха. Но не и ти.

Фактът , че съм срамежлива само утежняваше ситуацията.
 Защото аз бях една от многото.


Както съвременното масово производство е наложило стандартизация на стоките, така и  обществото  е наложило  стандартизирането на човека, което се нарича „равенство" . Равенството е напълно естествено и в същото време химера-
 така както няма еднакви хора. Създали сме го ние, за да се
 улесним и да не търсим. Защото материалното постепенно ни завладява и ние неусетно се предаваме. Разумът срещу въображението. Логиката  срещу интуицията. Мислещия срещу сетивния. Прагматизмът срещу романтика. Реалността срещу магията.....

 

Въображението - това са очите на душата.

Когато ти ме видя, аз бях незабележима.

Ти ме видя, защото  бе оставил сърцето си да говори.Разумът 
може да ни подсказва, какво следва да избегнем, но само 
сърцето ни говори, какво следва да правим. Видя ме, защото ме гледаше не с очите си, а с душата си. Защото не се страхуваше от препятствията и не стпираше пред преградите . Защото вярваше в невидимите неща . Защото знаеше, че най- важното е  невидимо 
за очите. Защото носеше в себе си силата и харизмата. Защото не спираше да търсиш и никога не се умори да повтаряш, че  трябва
 да вярваме в хората.


Ти ме намери . А после и аз  се намерих. Бях се загубила  или
 по- скоро бях забравила и не виждах посоката. Лутах се и се страхувах. Ти ми даде от твоята сила и увереност и това 
започна да пропуква моята защитна броня. Научи ме да не се притеснявам и да стоя на открито. Да бъда уверена и спокойна. 
Да подтискам страховете си и да не давам външен вид на тях. 
Ти ми помогна да  израстна .Понякога се питам откъде това въображение у теб да видиш в “грозното пате” белия лебед.

Сега, когато ме гледаш аз стоя изправена и видима отвсякъде. Хората знаят коя съм и какво мога. Не се притеснявам да ги 
срещам и разговарям  с тях. Да им помагам и насърчавам. Да им давам кураж , така като ти на мен.


Когато човек се изкачва нагоре по стъблицата, “приятелите” му започват да се множат. Но не и когато слиза. Една мъдрост 
казва, че по въпросите за стила- човек трябва да плува по
 течението на реката, но когато става въпрос за принципи-
 трябва да стои твърд като скала.

Приятелството също е едно от онези най- важни и 
принципни неща.

Много сме си говорили с теб по този въпрос но това, което 
искам да ти кажа е - обичам те, ....защото ти ме видя, когато бях незабележима .



Тагове:   МЕ,   незабележима,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хубаво е
06.05.2007 09:33
онези дървета, които са най- високите в гората , се виждат отдалеч, но те понасят бурите и ветровета повече, отколкото по-ниските. Масата ти дава някаква защита, но пък те обезличава и стандартизира както казваш. Да познаеш онова дърво, което е най- жилавото и издръжливото измежду многото и да му дадеш шанса да порастне най- високо - какъв късмет ако имаш до себе си такъв човек.
цитирай
2. zhiv - много е хубаво. поздравления. и не ...
06.05.2007 21:04
много е хубаво. поздравления. и не забравяй орела който вижда всичко и навсякъде. но и знай, дърво което ражда го брулят. искат да вземат плода му. сухото го подминават. успех, скъпа.
цитирай
3. magic007 - благодаря ви
07.05.2007 22:43
късмет е ако имаш до себе си приятел, на когото да споделиш, че дървото е заболяло и се страхува от това много.Късмет е , когато имаш до себе си приятел, който да е до теб в поредното изпитание, каквото ми предстои.

Какъв е смисълът от плодните дървета, ако плодовете им никой не ги къса и те изгниват на стеблото? .... не съм забравила за орела
цитирай
4. анонимен - браво
08.05.2007 08:47
пишеш увлекателно. нали знаеш- хубавите магарета и под скъсан чул се виждат успех
цитирай
5. ludensa - "Ти ме видя, защото бе оставил сърцето си да говори."
29.05.2007 10:08
- да, това е единствения начин да разбереш. Страхотно красиво е написаното и невероятно валидно за...всеки случай струва ми се когато става въпрос за истински неща
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magic007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 88308
Постинги: 26
Коментари: 88
Гласове: 2496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031