Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 22:49 - Стария гардероб
Автор: magic007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1437 Коментари: 2 Гласове:
0



Слувало ли ви се е  стария  гардероб да ви изненада ? Смятате , че е празен там на тавана и един ден 
откривате вътре забравена незнайно как кутия със снимки. Ваши снимки от  минали времена.  
Присядате до гардероба и се пренасяте  назад.

 

Нещо подобно ми се случи вчера. Лежах кротко и си боледувах и едновременно с това ровех нещо из 
лаптопа, когато попаднах на една забравена
 директория. Учудването ми беше  по- голямо , когато вътре открих един файл съдържащ думите на един приятел. Самите думи не съм ги забравяла никога ,
 но не помнех че съм ги записвала . Приседнала ,
 нямах нужда от червеното хапче , за да вляза в матрицата.

 

Там съм . Вече не толкова нетърпелива. Но все така любопитна. Ето какво е съдържанието на  хапчето:
” Казах ти - китайците казват внимавай какво си пожелаваш. За една неопределеност ти прояви нетърпение понеже нямаше отговор който така и не получи. Сега бавно много бавно като при секс ти ще получаваш други усещания ,ще имаш близък до 
себе си, но ще има и смущения което е нормално.
 Ние в занаята му казваме цената на булката. Аз 
просто нямам вина .Ти я плати предварително”

 

В матрицата  съм. Виждам всичко, сякаш отново се случва сега. Отново е толкова  открито , искренно и истинско. Отново се усмихвам .Отново съм там , 
тогава. Отново се замислих кога трябва да се плати цената за булката. И дали аз я платих предварително. 
И какво от това, ако е така. Аз  я пожелах все пак. И 
не става дума изобщо за вина или съжаление. Това е избора ми. Дори и в днешния ден.  Тези думи ме 
върнаха месеци назад.  

 

Има един стих :

“Научих -

че не трябва да бъдем толкова

настоятелни, да открием някоя тайна.

Тя може да промени живота ни завинаги.”


Може, но ако не опитаме никога няма да го разберем. Затова няма да се откажа.

 

Внимавай какво си пожелаваш.....защото може и да го получиш. Нека.

 

Прибирам кутията обратно и затварям скърцащата
 врата. До другия път, когато се кача на тавана....



Тагове:   гардероб,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - yes
26.05.2007 09:07
вие жените имате това качество- да сте винаги нетърпеливи и все да бързате
цитирай
2. анонимен - ние жените понякога прибързваме, ...
26.05.2007 18:58
ние жените понякога прибързваме, но защо това да е лошо. аз питам винаги и не обичам неяснотите. не винаги получавам отговор и в повечето случаи с някакво мъгляво обяснение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magic007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 88440
Постинги: 26
Коментари: 88
Гласове: 2496
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930