Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2007 10:51 - Как КАТ ме разсъни за 2 секунди
Автор: magic007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5658 Коментари: 17 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера си купих  вестник 24 часа и заедно с него онова книжле за новите правила по пътищата.

Само ако знаете как ми се повиши настроението. Уау. Преди това трябва де ви кажа, че съм шофьор. И при това примерен- което  не значи разбира се, че нямам нарушения и глоби, които да плащам. Умишлено не съм ги плащала. До сега.

Какво ме изненада обаче в думите , с които КАТ ни обяснява какво ще ни се случва по пътищата.

Значи представете си ситуация. Карате си автомобила и извършвате някакво по- незначително нарушение. За него могат да ви съставят фиш , а не акт. Та значи пишат ви фиша , подписвате се вие като нарушител  че сте съгласен да платите глобата и полицая, съставил ви акта. ….Ако имате 50 лева в джоба историята може да свърши до тук. Да , но ако не носите толкова пари в себе си- фиша се изпраща в съответното данъчно и там го плащате по- късно. Плащате го , но съответно ви отнемат и контролни точки. 

Е защо бе господа???????? Кой ме задължава да нося в джоба си винаги когато карам  50 лева? Възмутих се адски много.  Заради това че нямам в себе си 50 лева ще ми отнемат и контролни точки, които ако отида да си ги възстановя- ще трябва да си платя и всички глоби , които имам, независимо, че глобата за нарушението въз основа на което са ми отнети тези точки  съм си платила. Аферим. 

Даже не ми се ще да се замислям относно темата за равнопоставеността ни  пред закона . Ядосана съм много.


Да не ви казвам какви одисеи ще се заформят с отнемането на книжките….. Ако не си платя глобата ще я видя през крив макарон. Но ако с това МПС си изкарвам хляба- посмъртно няма да я видя. И други ей такива  закачки с нас…

Дори не ми се пише повече….някой ако иска може да продължи по темата… 
Аз  тръгвам за работа с колата и с 15 лева в джоба . 
Стискайте ми палци .



Тагове:   как,   МЕ,   КАТ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - шофьорите сме като ято- както се ...
06.07.2007 11:15
шофьорите сме като ято- както се пееше навремето в една песен- ама в недоволството си и ропота сме сами. и аз излизам след малко с 20 лева- дано ги употребя в моя полза :))
цитирай
2. анонимен - карай по правилата, толкова е пр...
06.07.2007 11:22
карай по правилата, толкова е просто. едно на хиляда е да те спрат и чак и фиш/акт да ти напишат, щом си толкова примерен шофьор, така че си свиркай
цитирай
3. magic007 - фиу фиу- свиркам си с присвита уста
06.07.2007 12:04
въпросът не е в това дали ще те спрат или не- много добре го разбираш това, а аз на колело няма да се кача.
цитирай
4. анонимен - Ще опитам
06.07.2007 12:06
Ами май трябва наистина да караме по правилата. Не че съм някой бесен селяк дето незнае правилника ама тук таме се е случвало някое неправилно паркиране. Ето сега обаче идва другото че законописателите ни предлагат една нелегална но добра сделка, а именно да дам ли на ченгето 20 лева или той да продължава да ми се лигави и накрая да ми пише фиш за 50 лева ми чак пък и точки.
Успех на работещите аз не излизам за работа щото засега съм безработен !Имам 50 лв в джоба - портфейла
цитирай
5. анонимен - Кой не те задължава да носиш 50 лв?
06.07.2007 12:28
Кой не те задължава да носиш 50 лв?
цитирай
6. анонимен - :) грешка
06.07.2007 12:29
Кой те задължава да носиш 50 лв? Според мен никой
цитирай
7. анонимен - golqma drama- razbira se, che tr...
06.07.2007 12:38
golqma drama- razbira se, che trqbva da ima golemi nakazaniq, za da se spre ludnicata po patishtata i e mnogo prosto- ne narushavai pravilata i nqma zashto da se pritesnqvash ot nakazaniqta :)
цитирай
8. locke - Ако съм разбрал правилно...
06.07.2007 12:57
Платиш ли на място - не взимат точки, платиш ли в данъчното - взимат! Ако е вярно, то е направено с цел повишаване на събираемостта, но е абсолютно незаконно и подлежи на оспорване пред омбудсмана например...
цитирай
9. анонимен - Taq darjava trqbva da si sabira g...
06.07.2007 13:51
Taq darjava trqbva da si sabira globite. Kato moje da ne se plasta vseki si pravi kakvoto si iska i nakraq po 5 4oveka na denonostie zagivat po ulicite. Trqbva oste po strogi merki da se vzimat
цитирай
10. magic007 - съвсем съм разсънена вече
06.07.2007 15:13
реших да проверя писаниците в книжлето и самия закон. Това, което установих е, че в системата СИЕЛА има подобие на истинските разпоредби на ЗДП които са в държавен вестник, но са далеч от оргинала- за справка вижте чл186 ал.1- на мен вече ми писна да се занимавам с неоправиите ни...
цитирай
11. thomas - Аз пък не видях проблем.
06.07.2007 15:51
Хайде да го погледнем по друг начин. За това нарушение ти се полага глоба и отнемане на точки. Ако обаче носиш сумата за глобата в себе си, няма да ти се отнемат точки. Защо да считаме другото за прецакване, а не това за бонус?! Нищо, ама нищо нередно няма. Ами ако искаш си носи 50 лева. То пък да не би това да е единствената причина да си имаш винаги поне 50 лева в себе си? Ако ти потрябва пътна помощ, колко ще са ти нужни? По-малко ли? Ако спукаш гума по пътя и искаш да си я оправиш, преди да се прибереш, какво? Монтьорът ще ти я оправи и ще прати сметката ти на данъчните ли? Айде се разсъни малко, а? ;-)
цитирай
12. анонимен - братко томас
06.07.2007 15:58
и аз го видех това в книжлето- верно така са написали колегите от КАТ- и да те поправим- за маловажните нарушения наказанието ти е само глоба, нема отнемане на точки- така че никви бонуси нема тука
цитирай
13. thomas - Е добре де
06.07.2007 16:08
Ама наказанието ти е глоба, ако си я платиш. А като не искаш да си носиш 50 лева и да им ги дадеш, то явно нещо искаш да шикалкавиш. Затова - точки! ;-)
цитирай
14. dinka - Чета цял ден тук...
06.07.2007 17:43
И се чудя за 50-те лева и за това как не правим разлика между акт и фиш.
При писането на фиш не се отнемат контролни точки.
Когато е АКТ - тогава се отнемат контролни точки.
Според промените в закона, които явно някои от нас не четат много правилно, 50 лв. е глобата тогава, когато си превишил с доста максимално допустимата в градски условия.
Хайде сега пак да си прочетем закона и тогава да се оплакваме, че КАТ са ни виновни.
И в ктайна сметка тези промени са ясни от края на миналата година, когато се приеха на първо четене в парламента.
Ако ми се оправдаете, че не знаете от къде да го прочетете... Тогава питайте google.
Или просто влезте на официалния сайт на КАТ:
http://www.kat.mvr.bg/ и надникнете в "информация".
Това, че не познаваме закона не ни оправдава.
цитирай
15. thomas - Да де, ама тука стана дума за някакво нововъведение
06.07.2007 17:46
Че ако нямаш пари да си платиш на място глобата ДО 50 лева (а не точно 50), информацията се праща в данъчното и на теб вече явно ти пишат (сега го осъзнавам) акт. При което вече всичко е съвсем, съвсем логично.
цитирай
16. thomas - И какво?
06.07.2007 20:58
Те твоите 50 лева мислиш, че няма да ги похарчат още същата вечер ли!? ;-)
цитирай
17. nait - Аз
07.07.2007 22:30
Изминавам около 50 000 км по пътищата на Родината за година. Няма да казвам на какво съм се нагледал, но мисля, че и тези глоби са малки. Трябва да станат по 500 лв и в полицейските коли да има камери, за да няма корупция. Има хиляди начини да се спре корупцията в КАТ, като първият начин е желанието от страна на държавата. И днес обаче видях полицаи на сянка след баирче на ограничение 40 км/ч. Бяха спрели на едно свлачище в Ябланица, където пътят е стеснен. Е, СЛЕД него, а не преди, та с присъствието си да те накарат да намалиш. Знаете ли какво е мотото на щатските полицаи? Protect and serve - да предпазва и служи. А нашите шкембелии само гледат как да изкарат т.нар. "почерпка".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magic007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 88427
Постинги: 26
Коментари: 88
Гласове: 2496
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930