Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2007 10:46 - Дискриминирайте ме ! :))
Автор: magic007 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3669 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 03.11.2007 10:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Дискриминират ме !

За пореден път. Вече дори се опитвам да гледам от

смешната страна на нещата.

Аз съм една средностатистическа  жена. Бяла жена.

Със средни доходи. Живея в центъра на голям град.

Имам две висши образования. Семейна.

 

Кандидатствах преди време за работа- нямаше изискване

 за възраст....но на събеседването ми подсказаха че съм

 поостаряла малко повечко.

На друго място пък се оказа че съм прекалено образована

за изискванията им...

 

Голям началник няма да стана, защото за там не се искат

знания, а друо, което аз не съм склонна да дам. Значи отпадам

от класацията.

 

В службата организират конкурс- нещо като “кой е по-по- най”-

нашия отдел барабар с още няколко беше изключен от гласуването.

Опять двойку .

 

Сега по изборите се оказа че пак никой не ме иска – т.е да

ми купи гласа, защото не съм мургавелка и не живея в “гетата”.

Аз съм от онези , които гласуват и без да им плащат. Не

забогатях от първия тур, като гледам няма да стане и от

 балотажа...еххх

 

Преди време като промениха системата за детските надбавки

 се оказа че нямам право да ги получавам, защото работя

повече и получавам повече от необходимото според тях.

Да ама бях родила вече децата. После семейното подоходно

 облагане внесе малко нотка на оптимизъм...казах си  най- сетне

и аз. Да, ама не- от догодина пак съм извън класацията...

 

Социални помощи няма как да получа, но затова пък тока  и

 телефона ми ги спират на минутата ако не си ги платя. Миналия

 месец се оказа че и кабеларката вече има такава екстра- спира

сигнала на телевизията ако не си платя. Комшията обаче гледа,

щото е вързан нелегално. Усмихвам се и ми става весело.

 

Вървя си онзи ден по улицата и гледам как раздават каталози на

Avon с надеждата да привлекат нови дистрибутори. Мен не

 ме харесаха и ме подминаха....

Отново се усмихвам....

 

Това е страхотно- да си дискриминирана. Никой не те

притеснява и ти си свободна. Да правиш това , което ти се ще...

Преставям си иначе каква лудница щеше да е около мен-

един иска да ми даде пари за да гласувам, друг иска да ми

даде бизнес в ръцете, трети иска да ми даде пари за да си

 гледам децата, пети иска.......чакайте- ще ме разкъсате- аз

съм само една жена с една душа. На кого по- напред да се дам...

 

Затова слушайте какво ви казвам- дискриминирайте ме!

За да имам спокойствие J

И за да не изглеждам  като голяма бяла птица, която

искате да уловите в мрежите си.

 



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitternacht - Ллеле...
03.11.2007 11:27
Ама си права де...
Специално за списанието, трябваше напук да и се изтъпанчиш и да си вземеш едно!
цитирай
2. анонимен - :)
03.11.2007 11:29
Не надо волноватся, пошли они на х..:)
цитирай
3. viovioi - не переживай дарогая...
03.11.2007 12:21
курица не птица и Болгарии нет граница....точь.
цитирай
4. boyana - Но свободата ти е най-скъпа от вс...
03.11.2007 13:27
Но свободата ти е най-скъпа от всичко друго!!!
цитирай
5. анонимен - Паашли
03.11.2007 13:33
Паашли на х... шлюхи мужские, другие, разньие..
цитирай
6. анонимен - так- точно так :)
03.11.2007 14:34
адски си права скъпа- надоело :) и не се вълнувай толкова- много сме :) ама хич да не ти пука...но ако можеш- излъжи някой и му вземи парите...той да му мисли после кой е голяма бял;а птица...айде изчезвам и аз да видя иска ли ме мен някой :)
цитирай
7. анонимен - да знаеш някаква феминистко- антидеискримивационна организация?
03.11.2007 17:32
От известно време ми се струва, че е време да се
цитирай
8. анонимен - ...съжалявам -
03.11.2007 17:36
виж как ме развълнува :)))

Определено съм на мнение, че дискриминацията съществува и това си личи дори само по подразбиращото се по-ниско заплащане на женския труд, поради по-обвързващите жените обстоятелства, свързани с отглеждането на децата и феминизацията на редица професии - което не е основание те да са по-ниско платени :))) шегувам се - тук става въпрос за възрастова дискриминация - нея няма как да я избегнем:)
цитирай
9. furiika - :))
10.11.2007 09:59
Да си дискриминиран, си имало и добрата страна. А, аз как не съм се сетила до сега...
:)))))))))))))
цитирай
10. maymi - Номерът...
19.11.2007 11:05
...винаги е в спасителните гледни точки.
Мерси за тази :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magic007
Категория: Лични дневници
Прочетен: 88312
Постинги: 26
Коментари: 88
Гласове: 2496
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031